Προσεχώς σταθμός ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα – Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι

Την έγκριση των Περιβαλλοντικών Όρων για την υλοποίηση και λειτουργία του Κεντρικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων στον Ελαιώνα έδωσε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Ειδικότερα, οι περιβαλλοντικοί όροι για την υλοποίηση και λειτουργία του εγκρίθηκαν από την Διεύθυνση Περιβαλλοντικών Αδειοδοτήσεων (ΔΙΠΑ).

Ο νέος Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων προβλέπεται να κατασκευαστεί σε έκταση 66,4 στρεμμάτων, εντός του Δήμου Αιγάλεω, σε περιοχή που περικλείεται από τον παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας (Λεωφόρος Κηφισού), την Ιερά Οδό και τις οδούς Αγίας Άννης και Πιερίας. Πρόκειται να αντικαταστήσει τους δύο υφιστάμενους Σταθμούς Υπεραστικών Λεωφορείων (Λιοσίων και Κηφισού) και θα αποτελέσει τερματικό σταθμό και κόμβο μετεπιβίβασης καθώς θα εξυπηρετεί τα εθνικά υπεραστικά λεωφορεία και τα λεωφορεία διεθνών μεταφορών.

Τα υποσυστήματα του νέου ΚΣΥΛ που εξετάζονται στο πλαίσιο της διερεύνησης κυκλοφοριακών επιπτώσεων είναι τα εξής:

Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων: Αποτελεί τον πυρήνα της κυκλοφοριακής λειτουργίας του σταθμού και διακρίνεται σε δύο μέρη:
(α) τα εθνικά υπεραστικά λεωφορεία, και
(β) τα λεωφορεία διεθνών μεταφορών.

Αφετηρίες/ στάσεις Αστικών Λεωφορείων.

Χώρος στάσης ταξί

Χώρος στάσης Ι.Χ. αυτοκινήτων, για απο-επιβιβάσεις επιβατών ΚΣΥΛ και Μετρό (“Kiss & Ride”).

Χώρος στάθμευσης Ι.Χ. αυτοκινήτων.

Αφετηρίες Λεωφορείων ΚΤΕΛ Δυτικής Αττικής (Μεταφορά της υφιστάμενης αφετηρίας από το Θησείο).

Στους χώρους του ΚΣΥΛ θα συμπεριλαμβάνονται και βοηθητικές υπηρεσίες όπως:

Αίθουσα αναμονής επιβατών

Εκδοτήρια

Αποθήκες αποσκευών

Γραφείο απόθεσης/ παραλαβής και αποθήκη ασυνόδευτων αποσκευών και θεμάτων

Χώρους για τις διοικητικές υπηρεσίες

Χώρους ανάπαυσης των οδηγών λεωφορείων

Πρατήριο καυσίμων λεωφορείων

Πλυντήριο και Συνεργείο επισκευών των λεωφορείων

Όπως αναφέρεται στη μελέτη, «συνολικά, αναμένονται ουσιαστικές, πολύ σημαντικές, θετικές και μόνιμες επιδράσεις σε όλους τους τομείς και τις δραστηριότητες της περιοχής μελέτης, αλλά και της ευρύτερης περιοχής από τη λειτουργία του έργου», ενώ ο ενδεικτικός χρόνος κατασκευής του έργου, που θα διευκρινιστεί σε μεταγενέστερο στάδιο, είναι 2 έτη.

Το πλήρες κείμενο της ΜΠΕ

Με ένα κλικ όλα τα έργα προς δημοπράτηση

Τεχνική ενημέρωση στο https://gobhma.gr/

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook

Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για λόγους επισκεψιμότητας και στατιστικών. Συνεχίζοντας την περιήγηση, αποδέχεστε τη χρήση αυτών των cookies Αποδοχή Περισσότερα