πηγή: Εργοληπτικόν βήμα Νο_112 της ΠΕΣΕΔΕ
Ένα ακόμη βήμα προς την δημοκρατία και την σοβαρή εμπλοκή στις δράσεις ανάπτυξης, που αφορούν θέματα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και ειδικά της Ηλείας, έκανε ο Περιεφερειάρχης Δ. Ελλάδας, με την συγκρότηση γνωμοδοτικής επιτροπής για την παρακολούθηση των κινήσεων και ενεργειών που σχεδιάζονται από την κεντρική κυβέρνηση για τα υπολειπόμενα τμήματα του οδικού άξονα Πατρών – Πύργου, Πύργου – Καλό Νερό και Καλό Νερό – Τσακώνα.
Επόμενο ήταν μετά την Βαβέλ των ανεπίκαιρων γνωμοδοτήσεων που εκστομίθηκαν πρόσφατα από σχετικούς με την διοίκηση, αλλά ανημέρωτους με το θέμα, ο κ. Κατσιφάρας ακολουθώντας τις επιταγές του νόμου και τις ανάγκες του ζητήματος που έχει ανακύψει και βασιζόμενος στο άρθρο 164Α ,που προστέθηκε στον Ν. 3852/2010 με το άρθρο 97 του Ν. 4555/19-7-2018, συνέστησε 9/μελή γνωμοδοτική επιτροπή για το θέμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πέραν των τριών περιφερειακών συμβούλων, τα υπόλοιπα μέλη εκπροσωπούν φορείς της Περιφέρειας μεταξύ των οποίων είναι ο σύνδεσμος πτυχιούχων εργοληπτών δημοσίων έργων Πατρών και ο σύνδεσμος εργοληπτών δημοσίων έργων Ν.Ηλείας, οι οποίοι μαζί με τον εκπρόσωπο του ΤΕΕ Δ. Ελλάδας και τον υπάλληλο της Δ/νσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας θ’ αποτελέσουν έναν σοβαρό πυρήνα παρακολούθησης και πίεσης στην πραγμάτωση του έργου .
Το σίγουρο είναι ότι πέραν της ενημέρωσης του Περιφερειακού συμβουλίου η νε λόγω επιτροπή θα είναι αφ’ ενός αποδέκτης των προβληματισμών των περιφερειακών συμβούλων και αφ’ ετέρου θα καταστεί, σε συνεργασία με τον περιφερειάρχη ,πόλος στοχευμένης και συγκεκριμένης πίεσης, τόσο για την επιτάχυνση της έναρξης του έργου, όσο και της συστηματικής παρακολούθησης του χρονοδιαγράμματος εξέλιξης και ποιοτικής κατασκευής του.
Τέλος σοβαρότατο ρόλο καλείται να παίξει η εν λόγω επιτροπή, σαν γνώστης των τοπικών πραγμάτων, στην υπέρβαση των δυσκολιών εγκατάστασης και οργάνωσης των εργοταξίων, προμήθειας των υλικών και στελέχωσής τους με εργατοτεχνικό προσωπικό, θέματα που προμηνύονται πολύ δύσκολα, αφού η παρατεταμένη κρίση οδήγησε στην αποστελέχωση του τεχνικού επαγγέλματος και στην δραματική μείωση του ντόπιου μηχανολογικού εξοπλισμού και των μεταφορικών μέσων, παράγοντες που θα παίξουν σημαντικό και πρωτεύοντα ρόλο στην ομαλή έντεχνη και έγκαιρη ολοκλήρωση των έργων.