Προστασία περιβάλλοντος, δημογραφικό και λαθρομετανάστευση

Ο Κωνσταντίνος Σταματόγιαννης, Οικονομοτεχνικός Σύμβουλος της ΠΕΣΕΔΕ, Οικονομικός Αναλυτής – Διπλ. Οικονομολόγος– Μηχανολόγος Μηχανικός καταθέτει την προσωπική του τοποθέτηση πάνω στα ζητήματα που απασχολούν τις δυτικές κοινωνίες.

Κωνσταντίνος Σταματόγιαννης Οικονομοτεχνικός Σύμβουλος της ΠΕΣΕΔΕ, Οικονομικός Αναλυτής – Διπλ. Οικονομολόγος–Μηχανολόγος Μηχανικός

Προστασία περιβάλλοντος, δημογραφικό και λαθρομετανάστευση Κωμωδία ή τραγωδία? 

Απόλυτη γελοιότητα χειρισμών των δυτικών πολιτικών

Ηθελημένη επιδείνωση ανταγωνιστικότητας Usa-Europe; Εξαγορασμένοι (ή παραπλανημένοι) πολιτικοί –Γκρέτες;  Οικολογικά – πράσινα κόμματα σε ρόλο Δούρειων ίππων;

Οργανωμένη μετακύλιση κεφαλαίων από Δύση σε Ασία; 

Η αύξηση κόστους παραγωγής/ μείωση ανταγωνιστικότητας της Δύσης αυξάνει την αποδοτικότητα των σιωπηρά επενδυθέντων κεφαλαίων των ισχυρών καπιταλιστικών “οικογενειών” στην Ασία και αυξάνει την δυνατότητα διείδυσης των ασιατικών προϊόντων.

Η διακοπή λειτουργίας παραγωγικών μονάδων στην Δύση είναι διαδικασία μη αναστρέψιμη ή απαιτεί πολύ μεγάλη χρονική, κοινωνική και κοστολογική αναμόρφωση.

Η απαξίωση παραγωγικών δυναμικοτήτων στην Δύση παράλληλα με την αυξημένη δυνατότητα εσωτερικής κατανάλωσης των Ασιατικών χωρών οδηγεί σε ήδη παρατηρούμενες αυξήσεις τιμών όλων των προϊόντων, και υπερχρέωση / χρεοκοπία των Δυτικών κυβερνήσεων πριν την επικράτηση ολοκληρωτικών συστημάτων διακυβέρνησης (σήμερα ονομαζόμενων ακροδεξιών) που προκύπτουν από την μεταστροφή των δυσαρεστημένων λαϊκών στρωμάτων από τα προηγούμενα αριστερίστικα, εναλλακτικά, μπαχαλάκικα μορφώματα.

Τα λαϊκά στρώματα είναι πλέον σαφώς απολιτικά με άρση των ηθικών φραγμών “θρησκεία – οικογένεια”, η παλιά τοποθέτηση αριστερά/δεξιά – προοδευτικά/συντηρητικά έχει ακυρωθεί. Αποτελεί θεμιτή επιθυμία του λαού η συνεχής βελτίωση βιοτικού επιπέδου. Η συνεχής δημογραφική επιδείνωση των Δυτικών κοινωνιών, η αποφυγή τεκνοποίησης με σκοπό την διαβίωση υψηλότερου επιπέδου αποτελεί συμπεριφορά 20ετίας.

Οι μεταναστευτικές ροές και οι χειρισμοί προκαλούν ερωτήματα λανθασμένης προσέγγισης ή συνομωσίας – ύπουλων στόχων. Εννοείται ότι το δημογραφικό θα αντιμετωπιζόταν με selection μεταναστών όπως οι επιλογές Gastarbeiter στην μεταπολεμική Γερμανία και όχι είσοδο δήθεν προσφύγων. Κυβερνήσεις-βουλευτές εξαγορασμένοι με στοχοθεσία άγνωστη στον λαό? Συνομωσία στα πλαίσια παγκοσμιοποίησης ή απλή καπιταλιστική εκμετάλλευση ευκαιριών? Το κόστος εκπατρισμού-μετακίνησης των λαθρομεταναστών αλλά και η επιδοματική διαβίωση τους προκαλούν τεράστιες χρηματοροές, πρόσφορες δρομολόγησης και επιχειρηματικής εκμετάλλευσης. Το κόστος ανέρχεται σε 100 Δις€ ετησίως την τελευταία 5ετία στην Ευρώπη.

Το πείραμα κοινωνικής πειθαρχίας ευκαιρίας δοθείσης με Covid επέτυχε. Συνεπώς η επιβολή ολοκληρωτικών μεθόδων διακυβέρνησης στο μέλλον με μικρές κοινωνικές αναταραχές μπορεί να αποτελεί επιδίωξη των ισχυρών.

Δίνω μεγάλες πιθανότητες η ισλαμική εισβολή λαθρομεταναστών (φυσικά όχι προσφύγων/ δεν αντέχω άλλες βλακείες από δήθεν ευαίσθητους ή και πιθανόν ξεγελασμένους από τα τεράστια συμφέροντα πολιτικών και ΜΚΟ) υπό σαφή επίγνωση των στόχων τους, να αποτελεί παράλληλο σχέδιο των ελίτ προς συμπίεση του κόστους εργασίας της μικρο/μεσοαστικής τάξης του συνόλου των Ευρωπαϊκών χωρών, με καθήλωση μισθών, αυξανόμενο πληθυσμό και συνεπώς αυξανόμενο κόστος κατοικίας, με σιωπηρή αποδοχή των απολίτιστων πιστεύω συνηθειών τους (με βάση τα σημερινά δεδομένα). Δεν θα έπρεπε να έχει θέση στις κοινωνίες μας ο μουσουλμανικός φονταμενταλισμός, μετά την επιτυχία απεξάρτησης από τις θρησκείες και ισότητα όλων ανεξαρτήτως καταγωγής (ευγενείς/ελεύθεροι/δούλοι) και φύλου. Γιατί θα πρέπει οι κοινωνίες να αποδεχθούν μουσουλμάνους με αποδοχή της Σαρίας ως υπερισχύουσας των κρατικών νόμων και εφαρμογή κλειτορειδεκτομής; Τα δήθεν επιχειρήματα περί αναγκαιότητας αποδοχής τους, λόγω Δημογραφικού προβλήματος αποτελούν γελοίες δικαιολογίες. Εάν η επιλογή μας είναι να συμπληρώσουμε τον φθίνοντα πληθυσμό, τότε αυτό προφανώς πρέπει να γίνει με προσωπικό υψηλών προσόντων (selection), ώστε να μπορεί να διατηρηθεί το βιοτικό επίπεδο υψηλών αμοιβών συνδεδεμένων με την παραγωγικότητα στην Ευρώπη, κάτι που είναι ιδιαίτερα εύκολο, αναλογιζόμενοι την υπάρχουσα διαφορά αμοιβών. (ΑΕΠ κατά κεφαλή: Ε.Ε. 44.000$/y, Νιγηρία Πληθυσμός 201εκ-2.465$/y, Πακιστάν 212εκ-1388$, Αιθιοπία 109εκ-1066$, Αφγανιστάν 32εκ-600$/y).

Τεράστια ερωτηματικά προκαλεί η εμφάνιση όλων αυτών των εισβολέων, που κατά τα μέσα ενημέρωσης καταβάλλουν περί τις 5-10.000$ κατά κεφαλή, μόνον για το πέρασμα στην Ευρώπη συν όποια άλλα έξοδα, σε σύγκριση με το κατά κεφαλήν εισόδημα. Παρακαλώ σκεφτείτε το. Πιθανόν καταβάλλονται από οργανωμένες Δυτικές επιχειρήσεις που έχουν συνολικά κέρδος από τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις.

Ακολουθώντας την λογική του “follow the money”, δίνω μεγάλη πιθανότητα η επιχείρηση να διευθύνεται από τον τελικό προορισμό, δηλαδή ΜΚΟ-εταιρείες τροφοδοσίας-στέγασης-πολιτικά κόμματα που υποστηρίζουν την λαθρομετανάστευση να χρηματοδοτούν την αλυσίδα: Άσυλο-Διάχυση στην Ευρώπη-Γκέτο διαμονής/ διανομής, Διακινητές Μεσογείου -Συνοδοί -Οργανωτές ταξιδίου  μέχρι Τουρκία/ Λιβύη ή όπου αλλού- Συλλέκτες προσφύγων στην χώρα καταγωγής τους με σύναψη συμφωνίας εξάρτησης/υπακοής. Χωρίς πλήρη γνώση των συνολικών χρηματοροών, υποθέτω πως αυτή η μορφή επιχείρησης είναι οργανώσιμη και μάλλον αυτοχρηματοδοτούμενη ή δια εκβιασμού– ανάληψης υποχρέωσης εκ μέρους των λαθρομεταναστών για μερική τουλάχιστον αποπληρωμή από τις επίσημες η μαύρες εργασίες τους στις χώρες προορισμού, καθότι παραμένουν για αρκετά χρόνια εκμεταλλεύσιμοι από ΜΚΟ& Συνεργάτες για ολοκλήρωση της διαδικασίας ασύλου. Πάντως σκεφτείτε ότι μόνον παράνομες δραστηριότητες αποφέρουν υψηλό περιθώριο κέρδους στον σύγχρονο παραγωγικό καπιταλισμό σε όλες τις βαθμίδες διακίνησης (Όπλα – Ναρκωτικά – Σάρκα – Σύγχρονο Δουλεμπόριο = Λαθρομετανάστες).

Από αρχαιοτάτων χρόνων στην γη, το ποσοστό των πολιτισμένων/εξελιγμένων/ οικονομικά ισχυρών κοινωνιών/λαών αποτελούσε το 5-10% του συνόλου, όπως και σήμερα με 8Δις πληθυσμό. Με εξέλιξη αιώνων καταλήξαμε στην σημερινή Δημοκρατική Ευρωπαϊκή κοινωνία με απόλυτη ισότητα απέναντι στον νόμο και δικαίωμα ψήφου για όλους. (GR:Δικαίωμα ψήφου γυναικών 1953, Απόλυτη ισότητα στο Σύνταγμα του 1983, κοινή επιμέλεια τέκνων και κατάργηση θεσμού προίκας).

Πολυπολιτισμικότητα και προστασία περιβάλλοντος είναι όροι που προωθούνται προς κοινωνική αποδοχή, με στόχο την τελική επιβάρυνση της μεσοαστικής τάξης. Πιθανόν η σοσιαλδημοκρατική μας εξέλιξη της τελευταίας 50ετίας στον Δυτικό κόσμο να αποτέλεσε μη επιθυμητή διαδρομή στους σχεδιασμούς κάποιων σκληροπυρηνικών φασιστοειδών ισχυρών που επιθυμούν ταξικό διαχωρισμό με ορατές τις διαφορές τάξεων και δικαίωμα ισχυρής εμπλοκής δυνάμεων καταστολής.

Αδιαμφισβήτητη επιθυμία του μικρο/μεσοαστικού πληθυσμού αποτελεί η επαρκής τροφή, ικανοποιητική στέγη, θέρμανση και η αγορά αυτοκινήτου φυσικά που δεν αγοράζει δια εκβιασμού (δεν είναι πολεμικά αεροπλάνα). Απόλυτα λογικό φυσικά και μη απαγορεύσιμο και για τους σήμερα αναπτυσσόμενους Ασιάτες. Αντί της εξεύρεσης παγκόσμια αποδεκτής λύσης (συμβιβασμού μεταξύ ανάπτυξης και προστασίας περιβάλλοντος), επιδιώκεται ο περιορισμός νομοθετικά και διά δημιουργίας τύψεων στις Δυτικές Κοινωνίες που αποτελούν πολύ μικρό πλέον μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού και της ρύπανσης, με αποτέλεσμα την μείωση ανταγωνιστικότητας και πτώση βιοτικού επιπέδου χωρίς αντίκρισμα. Αδιανόητα τα συμπεράσματα στημένων γκάλοπ προς δημιουργία τύψεων -αποδοχή: Θα θέλατε καθαρή ατμόσφαιρα? Απάντηση: Φυσικά=> Συμπέρασμα 95% υπέρ. Έναντι της τίμιας ερώτησης: Θα θέλατε καλύτερο περιβάλλον, αν η αγορά αυτοκινήτου κόστιζε 5.000 Ευρώ περισσότερα και η επιβάρυνση της βενζίνης θα αφαιρεί 3.000/έτος από το ετήσιο εισόδημα σας των 15.000;

Οι παγκόσμιες εκπομπές CO2 ξεπερνούν τα 36 bilt/y, από 9 bilt/y το 1960. Η αύξηση παγκόσμιων εκπομπών CO2 (2000-2021) ανέρχεται σε 46% ή 557 milt/y και η μείωση που επέτυχε η Ευρώπη ανέρχεται σε 49 milt/y. Η Κίνα αύξησε την συμμετοχή της από 3,6 σε 11,5 bilt/y, η μείωση στην Ευρώπη αντίστοιχα από 4,17 σε 3,14 bilt/y και σε Usa από 6 σε 5,2bilt/y. Η Γερμανία μείωσε τις εκπομπές από 0,9 σε 0,7 bilt/y, στο ίδιο διάστημα η Ινδία τις αύξησε από 0,9 σε 2,7 bilt/y.

Η παγκόσμια κυκλοφορία οχημάτων Ι.Χ. ανέρχεται σε 1,27 Δις με αύξηση κατά 30εκ/έτος. Μικρή μείωση παρατηρείται στην Ευρώπη με τις νέες κυκλοφορίες να μειώνονται από 15εκ/έτος σε 11εκ/έτος. Η παγκόσμια παραγωγή οχημάτων ανήλθε από 45 σε 90εκ οχήματα/έτος μεταξύ 1990 και 2021 με 27εκ εξ’ αυτών να παράγονται στην Κίνα και 5 εκ στην Ινδία. Οι εξαγωγές οχημάτων Γερμανίας στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 430% σε 13 χρόνια και αποτελούν πλέον το 34% των εξαγωγών προς τους 8 μεγαλύτερους πελάτες/χώρες.

Η σύγκριση του δείκτη Βιομηχανικής παραγωγής προς τον δείκτη ΑΕΠ σε Usa και Ε.Ε. εμφανίζει τραγική υστέρηση της τάξης του 90% σε Usa και 60% σε Ε.Ε., που οδηγεί φυσικά σε εισαγωγές και έλλειμμα ισοζυγίου αγαθών που καλύπτεται με εκτύπωση χρήματος (=φωτοτυπίες).

Η ψαλίδα μεταξύ γεννήσεων και θανάτων έχει ξεπεράσει το 1εκ/έτος στην Ε.Ε. (4 προς 5 εκ), οι γάμοι μεταξύ 1970 και 2020 έχουν μειωθεί κατά 40%, τα διαζύγια έχουν αυξηθεί κατά 200% και η αναλογία γάμων προς διαζύγια έχει διαμορφωθεί από 10:1 σε 2:1 περίπου.

Η δαπάνη συντάξεων σαν ποσοστό του ΑΕΠ βαίνει αυξανόμενη παρά την αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης και ανέρχεται στην Ε.Ε. στο 13% του ΑΕΠ, σε δε Ελλάδα και Ιταλία στο 17% περίπου, δαπάνες προφανώς μη διατηρήσιμες σε περιβάλλον χαμηλής ανάπτυξης ή ύφεσης. Η εξέλιξη του προσδόκιμου ζωής που έχει αυξηθεί (1970-2022) από 71 σε 81 έτη (π.χ. Ελλάδα) σε συνδυασμό με την υπογεννητικότητα διαμορφώνει συνθήκες κοινωνικής κατάρρευσης

Οι εξαιρετικά αρνητικές δημογραφικές εξελίξεις στην Ε.Ε., όσον αφορά γεννήσεις, θανάτους και την απόκλιση μεταξύ τους, γάμους, διαζύγια, δαπάνη συντάξεων, παράλληλα με την συνεχή αύξηση του προσδόκιμου ζωής προκαλούν μεγάλα ερωτηματικά ως προς την μη λήψη μέτρων αφ’ ενός και την μη συνεχή και έντονη επισήμανση του προβλήματος από τις κυβερνήσεις, ως το κυριότερο από όλα τα προβλήματα των κοινωνιών. Η αντεστραμμένη πληθυσμιακή πυραμίδα που παρατηρείται σημαίνει θάνατο του κοινωνικού χώρου και αντικατάσταση του από άλλους και όχι απλά οικονομική ύφεση ή χρεοκοπία. Η Γερμανία θα βιώσει τελευταία την υποχώρηση, καθότι η νεοπλουτιστική επιθυμία των ανερχομένων Κίνα-Ινδία για υψηλής ποιότητας οχήματα και τεχνολογικά αγαθά ανάλογα των Αραβικών χωρών λειτουργεί υποστηρικτικά.

Η γνώση των ανωτέρω στοιχείων σε ηλικία πολύ μικρότερη της σημερινής θα μου προκαλούσε πιστεύω έναν συνδυασμό οργής και τρόμου.

πηγή: Εργοληπτικόν Βήμα Νο_138 της ΠΕΣΕΔΕ

 Ακολουθήστε το gobhma.gr στο Google News για να έχετε έγκαιρη & έγκυρη τεχνική ενημέρωση

Αυτά και άλλα πολλά άκρως ενδιαφέροντα στο περιοδικό της ΠΕΣΕΔΕ που κυκλοφορεί – ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ! Καλή ανάγνωση!
Διαβάστε επίσης

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για λόγους επισκεψιμότητας και στατιστικών. Συνεχίζοντας την περιήγηση, αποδέχεστε τη χρήση αυτών των cookies Αποδοχή Περισσότερα