
Τριάντα οχτώ χρόνια πάλευε να περάσει τις Συμπληγάδες Πέτρες. Σκόνταφτε σε αρχαία, πολιτικές στρατηγικές και συλλογικές αντιδράσεις, Και όμως: Το Μετρό της Θεσσαλονίκης πάτησε στις ράγες και ξεκίνησε τη λειτουργία του. Ξεπερνώντας πολλές δυσκολίες, εμπόδια και αρκετές καθυστερήσεις, έφθασε η στιγμή που η Θεσσαλονίκη απέκτησε ένα «κόσμημα», όπως το χαρακτηρίζουν όσοι το έχουν επισκεφθεί. Το νέο τεύχος του Εργοληπτικού Βήματος παρουσιάζει το έργο της χρονιάς.
Δείτε τα θέματα του αφιερώματος:
Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ & τον Όμιλο AKTOR για το εξαιρετικό φωτογραφικό υλικό που μας παραχώρησε και μας επέτρεψε να χρησιμοποιήσουμε στο ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΟΝ ΒΗΜΑ, στην έκδοση 142
Μαρία Τσιομπάνου, πρόεδρος ΠΕΣΕΔΕ: Τα έργα μεταφορών ως υποδομές ανάπτυξης και κοινωνικής συνοχής και όχι ως αυτοσκοπός, https://shorturl.at/qV1CE
Νίκος Ταχιάος, υφυπουργός υποδομών & μεταφορών στο Εργοληπτικόν Βήμα: «Το Μετρό αντικατοπτρίζει την ιστορία της Θεσσαλονίκης», https://shorturl.at/w2LPy
Νίκος Κουρέτας, διευθύνων σύμβουλος της «Ελληνικής Μετρό ΑΕ»στο Εργοληπτικόν Βήμα: Η ολοκλήρωση του Mετρό Θεσσαλονίκης σηματοδοτεί το τέλος ενός μακροχρόνιου κύκλου, https://shorturl.at/kDejm
Σπύρος Καλαϊτζής, διευθυντής του έργου από τον Όμιλo AKTOR: Μετρό Θεσσαλονίκης και διαχείριση αρχαιοτήτων, https://shorturl.at/3SuQ7
Γιώργος Κανάρης, πρόεδρος ΣΕΑΜ, Μετρό Θεσσαλονίκης: Η συμβολή του εργατικού δυναμικού στην ολοκλήρωση του έργου, https://shorturl.at/ErrH8
Μετρό Θεσσαλονίκης: Περιγραφή του έργου, https://shorturl.at/dyfxY
Εταιρείες «εν τη ενώσει» για το έργο – ορόσημο για το 2024, https://shorturl.at/LapO9

πηγή: Εργοληπτικόν Βήμα Νο_142 της ΠΕΣΕΔΕ
ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ακολουθήστε το gobhma.gr στο Google News για να έχετε έγκαιρη & έγκυρη τεχνική ενημέρωση