Στον Όμιλο Μυτιληναίος το έργο της Παράκαμψης της Χαλκίδας

Στη «Μυτιληναίος» περνά το έργο της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, έναν διαγωνισμό στον οποίο η εταιρεία επικράτησε με έκπτωση 7,61%. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 125 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει προαίρεση 85 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ.

Σειρά έχει να προχωρήσει ο διαγωνισμός, να ετοιμαστεί η σύμβαση και να σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση. Στη συνέχεια θα παρουσιαστεί στη Βουλή και τέλος θα υπογραφεί η σύμβαση μεταξύ της αναδόχου εταιρείας και του Υπουργείου ΥΠΟΜΕ.

Το έργο περιλαμβάνει δύο οδικά τμήματα: το πρώτο από την Νέα Λάμψακο μέχρι τη Σήραγγα Βαθροβουνίου μήκους 2χλμ και στη συνέχεια στο τμήμα Σήραγγα Βαθροβουνίου μέχρι τα Ψαχνά μήκους 14,7χλμ. Ως προαίρεση περιλαμβάνονται τα τμήματα:

α) το τμήμα πριν τη Νέα Λάμψακο, προς Χαλκίδα / Υψηλή Γέφυρα, δηλαδή το τμήμα “Α. Κ. Σχηματαρίου – Νέα Λάμψακος”, μήκους 4,0 χλμ. περίπου,

γ) το τμήμα της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας που συνδέει τον ανισόπεδο κόμβο Λιανής Άμμου της παράκαμψης Χαλκίδας με το οδικό δίκτυο προς τη νότια Εύβοια.

Η δημοπράτηση του έργου πραγματοποιήθηκε στις αρχές του έτους αρχικά με την υποβολή των φακέλων και στη συνέχεια με την αποσφράγιση των προσφορών. Η διάρκεια του έργου έχει οριστεί σε 48 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.  Εντός του 2022 ο όμιλος Μυτιληναίου κατάφερε να ενισχύσει το ανεκτέλεστο των συμβάσεών του πάνω από 1 δισ. ευρώ περίπου.

Η ταυτότητα του έργου

Η οδός Παράκαμψης Χαλκίδας με τα συνεχόμενα τμήματα της Παράκαμψης Ψαχνών και της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας, εντάσσεται στα έργα βελτίωσης της σύνδεσης της Αθήνας και της Χαλκίδας με τη Βόρεια Εύβοια και –παράλληλα– στην αποσυμφόρηση του αστικού ιστού της Χαλκίδας, της Ν. Αρτάκης και των Ψαχνών από τη διερχόμενη κυκλοφορία, η οποία σήμερα, αναγκαστικά διέρχεται από τις παραπάνω αστικές περιοχές.

Με την κατασκευή του τμήματος Παράκαμψης Χαλκίδας και της διοχέτευσης σε αυτό της διερχόμενης κυκλοφορίας, αφενός θα διευκολυνθεί η κυκλοφορία που θα ακολουθεί τη νέα οδό και θα περιορισθεί σημαντικά ο χρόνος των μετακινήσεων και αφετέρου, θα ευνοηθούν οι κυκλοφοριακές συνθήκες στις επηρεαζόμενες αστικές περιοχές με θετική επίδραση στο περιβάλλον και την οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.

Με την κατασκευή των συνεχιζόμενων τμημάτων πριν τη Νέα Λάμψακο, προς Χαλκίδα / Υψηλή Γέφυρα και μετά προς την παράκαμψη Ψαχνών, και την αρτηρία σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας και μελλοντικά προς Ιστιαία – Αιδηψό, με κατασκευή νέων ή / και ανακατασκευή υφιστάμενων τμημάτων με σύγχρονο σχεδιασμό και αναβαθμισμένη γεωμετρία, θα μπορεί να αποδοθεί στην κυκλοφορία ένας ενιαίος και ασφαλής οδικός άξονας μέχρι την Αιδηψό με τα αναγκαία χαρακτηριστικά ασφάλειας και ταχύτητας, που θα ανταποκρίνονται στο διατιθέμενο τουριστικό και λοιπό δυναμικό της Βόρειας Εύβοιας.

Διαβάστε επίσης

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για λόγους επισκεψιμότητας και στατιστικών. Συνεχίζοντας την περιήγηση, αποδέχεστε τη χρήση αυτών των cookies Αποδοχή Περισσότερα