Share

Τριάντα οχτώ χρόνια πάλευε να περάσει τις Συμπληγάδες Πέτρες. Σκόνταφτε σε αρχαία, πολιτικές στρατηγικές και συλλογικές αντιδράσεις, Και όμως: Το Μετρό της Θεσσαλονίκης πάτησε στις ράγες και ξεκίνησε τη λειτουργία του. Ξεπερνώντας πολλές δυσκολίες, εμπόδια και αρκετές καθυστερήσεις, έφθασε η στιγμή που η Θεσσαλονίκη απέκτησε ένα «κόσμημα», όπως το χαρακτηρίζουν όσοι το έχουν επισκεφθεί. Το νέο τεύχος του Εργοληπτικού Βήματος παρουσιάζει το έργο της χρονιάς.

Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ & τον Όμιλο AKTOR για το εξαιρετικό φωτογραφικό υλικό που μας παραχώρησε και μας επέτρεψε να χρησιμοποιήσουμε στο ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΟΝ ΒΗΜΑ, στην έκδοση 142

Μαρία Τσιομπάνου, πρόεδρος ΠΕΣΕΔΕ: Τα έργα μεταφορών ως υποδομές ανάπτυξης και κοινωνικής συνοχής και όχι ως αυτοσκοπός, https://shorturl.at/qV1CE

Νίκος Ταχιάος, υφυπουργός υποδομών & μεταφορών στο Εργοληπτικόν Βήμα: «Το Μετρό αντικατοπτρίζει την ιστορία της Θεσσαλονίκης», https://shorturl.at/w2LPy

Νίκος Κουρέτας, διευθύνων σύμβουλος της «Ελληνικής Μετρό ΑΕ»στο Εργοληπτικόν Βήμα: Η ολοκλήρωση του Mετρό Θεσσαλονίκης σηματοδοτεί το τέλος ενός μακροχρόνιου κύκλου, https://shorturl.at/kDejm

Σπύρος Καλαϊτζής, διευθυντής του έργου από τον Όμιλo AKTOR: Μετρό Θεσσαλονίκης και διαχείριση αρχαιοτήτων, https://shorturl.at/3SuQ7

Γιώργος Κανάρης, πρόεδρος ΣΕΑΜ, Μετρό Θεσσαλονίκης: Η συμβολή του εργατικού δυναμικού στην ολοκλήρωση του έργου, https://shorturl.at/ErrH8

Μετρό Θεσσαλονίκης: Περιγραφή του έργου, https://shorturl.at/dyfxY

Εταιρείες «εν τη ενώσει» για το έργο – ορόσημο για το 2024, https://shorturl.at/LapO9

ΚΕΒΕ - ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
IDATOR -ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ZARIFOPOULOS - ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
FIBRAN - ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΕΣΕΔΕ - ΕΡΓΟΛΗΠΤΕΣ - ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ

Τεχνικά-κατασκευές-οικοδομή-έκθεση-προκατασκευές-σίδηρος-χάλυβας-μεταλλικά κτίρια-υποδομές-δομικά υλικά-αντιπλημμυρικά-δημόσια έργα-εργολήπτες-μηχανήματα έργωνπηγή: Εργοληπτικόν Βήμα Νο_142 της ΠΕΣΕΔΕ

ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ