Παρεμβάσεις βελτίωσης προσβασιμότητας στα σχολεία της Καρδίτσας
Την σύμβαση για το έργο «παρεμβάσεις βελτίωσης προσβασιμότητας και ασφάλειας, στα σχολικά συγκροτήματα της Καρδίτσας» υπέγραψε το πρωί της Παρασκευής, ο δήμαρχος Καρδίτσας Βασίλης Τσιάκος με τον ανάδοχο του έργου. Στη υπογραφή της σύμβασης παραβρέθηκε και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος τεχνικών έργων κ. Παναγιώτης Σβερώνης.
Αμέσως μετά την υπογραφή ο δήμαρχος δήλωσε σχετικά: «Υπογράφουμε σήμερα ένα σημαντικό έργο για την σχολική κοινότητα και όχι μόνο. Πρόκειται για έργο βελτίωσης της προσβασιμότητας και της ασφάλειας για παρεμβάσεις στις οδούς περιμετρικά των σχολικών συγκροτημάτων και για την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών. Όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε με την ολοκλήρωση του έργου, που θέλω να ελπίζω ότι θα γίνει πριν την έναρξη του νέου σχολικού έτους, οι μετακινήσεις πέριξ των σχολικών συγκροτημάτων, θα γίνουν πιο ασφαλείς και πιο εύκολες. Συνεχίζουμε καθημερινά με μικρά και μεγάλα έργα να αλλάζουμε τον Δήμο μας. Δημιουργούμε την πόλη που αξίζει να ζεις» κατέληξε στη δήλωσή του.
Στοιχεία για το έργο
Οι παρεμβάσεις που θα γίνουν είναι: οριζόντια διαγράμμιση στο οδόστρωμα, κατακόρυφη σήμανση για υποχρεωτική μείωση ταχύτητας και παρεμβάσεις στα πεζοδρόμια. Στόχος είναι η μείωση της ταχύτητας στους περιμετρικούς και γειτονικούς δρόμους των σχολείων.
Τα σχολικά συγκροτήματα που προβλέπεται να γίνουν παρεμβάσεις είναι τα παρακάτω: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, 6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, 7ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, 8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, 9ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, 14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, 18ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ, 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ, 3οΛΥΚΕΙΟ, 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ, 1ο ΕΠΑΛ, 2ο ΕΠΑΛ, 2ο ΓΕΛ, 5ο ΓΕΛ, ΙΕΚ, ΟΑΕΔ, ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.
Γενικά θα εφαρμοσθεί η Υπουργική απόφαση ΔΜΕΟ/Ο/3050/16-9-2013 “ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ”.
Σε κάθε σχολική μονάδα ή σχολικό συγκρότημα θα τοποθετηθούν τα εξής:
Οριζόντια σήμανση
– Διάβαση Πεζών & STOP LINE στην είσοδο/έξοδο ή στις εισόδους του σχολείου.
– Τεθλασμένη κίτρινη γραμμή (Ζιγκ-Ζαγκ) για απαγόρευση στάθμευσης.
Κατακόρυφη Σήμανση:
Εκατέρωθεν της διάβασης θα τοποθετηθούν πινακίδες:(Παρ.ΙΙ, Σχήμα 15, Λεπτομέρεια 5) Κ-16 Κινδύνου πλάτος πλευράς 60cm( διάβαση μαθητών) P-32 Ρυθμιστική Φ45 (η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στον αναγραφόμενο αριθμό P-40 Ρυθμιστική Φ45 (απαγορεύεται η στάση- στάθμευση)
Π-21 Πληροφοριακή 45cm x45cm (διάβαση πεζών)
Πρ-4α Πληροφοριακή 20cmx40cm (αρχή ισχύος Ρ-40)
Πρ-4γ Πληροφοριακή 20cmx40cm (Τέλος ισχύος Ρ-40)
Στα Ο.Τ. τα πλησιέστερα στη σχολική μονάδα.
Κατακόρυφη σήμανση
Η Νέα πινακίδα, διαστάσεων 0,70χ1,5 που περιλαμβάνει, Κ-16, Ρ-32 και την ένδειξη ΑΡΓΑ. Όπου οι σχολικές μονάδες συνορεύουν με πεζόδρομους θα τοποθετηθούν πινακίδες:
P-55 Ρυθμιστική Φ45 (οδός υποχρεωτικής διέλευσης πεζών).
Όπου συνορεύουν με οδούς ήπιας κυκλοφορίας θα τοποθετηθούν οι αντίστοιχες πινακίδες Π-92α. Παρεμβάσεις στο πεζοδρόμιο για την κίνηση των μαθητών επ αυτού μέχρι τη διασταύρωση των οδών. Κεφ. Γ2.1 ΔΜΕΟ/Ο/3050/2013 θα τοποθετηθούν:
– Προστατευτικά εμπόδια σχήματος Π έμπροσθεν των εισόδων και εκατέρωθεν αυτών για εύλογο μήκος.
– Τύπωμα με χυτό έγχρωμο ή άλλο πρόσφορο υλικό “ΚΑΜΠΙΑ” ως οδηγό κίνησης παιδιών από την είσοδο της σχολικής μονάδας έως τη διάβαση, για τις περιπτώσεις όπου η διάβαση απέχει από την είσοδο/έξοδο.
Ανάγλυφες ή Θορυβώδεις Λωρίδες Κεφ.B2 ΔΜΕΟ/Ο/3050/2013.
“Όπου” πέριξ των σχολικών μονάδων, υπάρχουν οδοί μεγάλης ταχύτητας ή αυξημένης κυκλοφορίας προτείνονται θορυβώδεις λωρίδες σαν μέτρο μείωσης ταχύτητας, προ-κειμένου να προειδοποιήσουν τους οδηγούς, ότι εισέρχονται σε οδό στην οποία πρέπει να μειώσουν ταχύτητα και θα συναντήσουν και άλλα μέτρα “ήπιας κυκλοφορίας”. Θα τοποθετηθούν στην αρχή των αντίστοιχων οδών και 50μ. πριν από οποιοδήποτε άλλο μέτρο μείωσης ταχύτητας σύμφωνα με τη σχετική προδιαγραφή.
Σχολεία στα οποία συντρέχουν αυτές οι προϋποθέσεις είναι τα παρακάτω:
6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Οδοί Ταυρωπού & Σαρανταπόρου
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Οδοί Θεσσαλιώτιδος & Κουμουνδούρου
7ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Οδός Φαναρίου
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στις 150.000 ευρώ με ΦΠΑ και θα καλυφθεί από το ΕΣΠΑ-ΠΕΠ Θεσσαλίας 2014-2020.
Με ένα κλικ όλα τα έργα προς δημοπράτηση
Τεχνική ενημέρωση στο https://gobhma.gr/
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter