Οι Υποδομές του Δικτύου Μεταφορών στην Ελλάδα

Αφιέρωμα στο «Εργοληπτικόν Βήμα»

To δίκτυο μεταφορών στην Ελλάδα Ποια είναι η σημερινή εικόνα του ελληνικού δικτύου μεταφορών και ποιες οι δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης. Με συνεντεύξεις, εξειδικευμένα άρθρα, παρεμβάσεις και παρουσίαση έργων το Εργοληπτικόν βήμα Νο_124, σκιαγραφεί το τοπίο των μεταφορών και logistics της χώρας, αναλύοντας παράλληλα τις δυσκολίες αλλά και προοπτικές για την ανάπτυξή του.

  • Στο πλέγμα των δράσεων της κυβέρνησης που καταλήγουν στη δημιουργία ενός συστήματος μεταφορών που διαρκώς αναπτύσσεται, αναβαθμίζεται και εκσυγχρονίζεται, αναφέρεται ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, που σημειώνει ότι στόχος της κυβέρνησης είναι μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια η Ελλάδα να βρίσκεται ανάμεσα στις 30 πρώτες χώρες του δείκτη LPI και στις κορυφαίες 20 χώρες στο τέλος αυτής της δεκαετίας. https://bitly.ws/333yc
  • Στις προτεραιότητες του ΣΥΡΙΖΑ για την ανάπτυξη του κλάδου των υποδομών και μεταφορών της χώρας, αλλά και στα λάθη που καταλογίζει στην κυβέρνηση στον τομέα αυτό, αναφέρεται ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία και Βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών Νίκος Παππάς, https://bitly.ws/333z3
  • Ο Βουλευτή Άρτας του ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ, Χρήστος Γκόκας, μιλάει για τις ελλείψεις αλλά και τις προοπτικές του εθνικού δικτύου μεταφορών και υποδομών σημειώνοντας ότι το Σύστημα ΣΔΙΤ δεν μπορεί να επιλέγεται όταν συνεπάγεται τη μεταφορά ή την συμμετοχή των ιδιωτών στη διαχείριση ενός Δημόσιου αγαθού, ή στις περιπτώσεις που προκύπτουν διάφορα ζητήματα Εθνικής σημασίας, Εθνικής ασφάλειας ή Δημόσιας Υγείας, όπως γίνεται στην περίπτωση της επιλογής σύναψης σύμβασης μέσω ΣΔΙΤ, για τη Διαχείριση – Λειτουργία και Συντήρηση του Εξωτερικού Υδροδοτικού Συστήματος της Αθήνας, https://bitly.ws/333zy
  • Ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας, τοποθετείται για τα απαραίτητα αναπτυξιακά έργα της περιφέρειας που αποτελεί την πρωταθλήτρια στην απορρόφηση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, https://bitly.ws/333zW
  • Το τεύχος αυτό φιλοξενεί και την παρουσίαση του νέου και «πράσινου» αεροδρόμιο του Ηρακλείου στο Καστέλλι, μία επένδυση 480 εκατ. ευρώ, δημιουργεί νέα δεδομένα για τις μεταφορές σε περιφερειακό και διεθνές επίπεδο, https://bitly.ws/333Bn
  • Από τη νέα του θέση, εκείνη του Προέδρου της HELLASTRON, o κ. Κωνσταντίνος Κουτσούκος μιλάει για όσα έχουν γίνει αλλά και όσα θα γίνουν στο μέλλον για την βελτίωση της εικόνας και λειτουργίας του δικτύου των αυτοκινητοδρόμων της χώρας και για τα ανοιχτά ζητήματα του οδικού δικτύου στα οποία η HELLASTRON μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο, https://bitly.ws/333Cb
  • Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., Χρήστος Βίνης, σκιαγραφεί τους τρόπους με τους οποίους η εταιρεία αλλάζει το πρόσωπο των μεταφορών της χώρας, https://bitly.ws/333Pn
  • Ο Πρόεδρος του Ταμείου Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων και Πρόεδρος της Attica Bank, Κωνσταντίνος Μακέδος, αναφέρεται στις προοπτικές διεύρυνσης του αναπτυξιακού και πιστοδοτικού ρόλου του ΤΜΕΔΕ, προς όφελος των πιστούχων μελών του, αλλά και της εθνικής οικονομίας, https://bitly.ws/333XH
  • Οι σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ελλάδα: Αδυναμίες και προοπτικές Σωτήριος Μπρέγιαννος, Δικηγόρος Αθηνών παρ’ Αρείω Πάγω, https://bitly.ws/3348B 
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: O Aντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της PEARL M.A.E., Αντώνης Παναγόπουλοςτονίζει ότι η εκμετάλλευση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της χώρας μας μπορεί να αποτελέσει το μέσο για βιώσιμη και ανθεκτική ανάπτυξη με υψηλή προστιθέμενη αξία στην ταχύτατα εξελισσόμενη αγορά των παγκόσμιων εφοδιαστικών αλυσίδων, https://bitly.ws/333ZT
  • Ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιώς, Τάσσος Βαμβακίδης παρουσιάζει τις στοχευμένες κινήσεις και τις επενδύσεις που έχουν οδηγήσει στην ανάδειξη του Πειραιά ως το πρώτο λιμάνι στην Μεσόγειο τα τελευταία δυο χρόνια και τέταρτο στην Ευρώπη, https://bitly.ws/3342H
  • Απαραίτητη η ίδρυση Ανεξάρτητης Υπερκομματικής- Διακομματικής Αρχής Μεγάλων Έργων Υποδομής η οποία θα δεσμεύει με τον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό της τις Κυβερνήσεις στην εκτέλεση των Δημοσίων Έργων σημειώνει με παρέμβασή του ο Πρόεδρος της ΟΣΕΤΕΕ/ΣΤΥΕ, Ανδρέας Στοϊμενίδης, https://bitly.ws/33437
  • Ο Πρόεδρος της ΣΕΔΕ Ν. Ηλείας, Νικόλαος Αχ. Διάκος,γράφει για τις συνθήκες και επιλογές της «Αθήνας» που οδήγησαν την Ηλεία στην απομόνωση από το δίκτυο μεταφοράς της χώρας, https://bitly.ws/3344e
  • Ο Πρόεδρος του Σύλλογος Μελετητών Ελλάδας (ΣΜΕ), Αργύρης Πλέσιας, αναλύει στο ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΟΝ ΒΗΜΑ τα σημαντικά προβλήματα που ευθύνονται για τις καθυστερήσεις στον σχεδιασμό των έργων υποδομών, https://bitly.ws/3344D
  • Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, παρουσιάζει στο ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΟΝ ΒΗΜΑ, τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η κυβέρνηση για την κατασκευή του ΒΟΑΚ με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2029,https://bitly.ws/3345R
  • Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Εφοδιαστική που με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2022 στοχεύει να κάνει την Ελλάδα ένα ηγετικό κέντρο logistics σε παγκόσμιο επίπεδο, παρουσιάζει ο Δημήτρης Παπαγιαννίδης, Γενικός Διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού Μεταφορών και Οδικής Ασφάλειας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, https://bitly.ws/3347j

πηγή: Εργοληπτικόν Βήμα Νο_124 της ΠΕΣΕΔΕ

ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Αυτά και άλλα πολλά άκρως ενδιαφέροντα στο περιοδικό της ΠΕΣΕΔΕ που κυκλοφορεί – ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ! Καλή ανάγνωση!
Ακολουθήστε το gobhma.gr στο Google News για να έχετε έγκαιρη & έγκυρη τεχνική ενημέρωση
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολουθήστε μας στο Twitter
Διαβάστε επίσης

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για λόγους επισκεψιμότητας και στατιστικών. Συνεχίζοντας την περιήγηση, αποδέχεστε τη χρήση αυτών των cookies Αποδοχή Περισσότερα