Νέο τμήμα τεχνικής υποστήριξης από την EUROPA
Η Γραμμή Τεχνικής Υποστήριξης της Europa, εξελίσσεται σε ένα νέο πλήρες Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης για την καλύτερη υποστήριξη του κατασκευαστή αλουμινίου σε όλα τα επίπεδα.
Επισημαίνεται ότι η Europa όλα τα προηγούμενα χρόνια,διατηρεί απευθείας τηλεφωνική Γραμμή Τεχνικής Υποστήριξης (22620 32100), στην οποία οι κατασκευαστές μπορούν να απευθυνθούν για αναζήτηση συμβουλών πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα της εταιρείας.
Το νέο τμήμα έρχεται να συμπληρώσει και να ενισχύσει την εξυπηρέτηση της Europa προς τον πελάτες της, καθώς σε αυτό εντάσσονται περισσότερες υποστηρικτικές υπηρεσίες.
Πιο συγκεκριμένα το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης παρέχει τις κάτωθι υπηρεσίες:
- Εξυπηρέτηση πελατών σε τεχνικά θέματα μέσω τηλεφώνου και ηλεκτρονικής επικοινωνίας.
- Υποστήριξη σε τεχνικές λεπτομέρειες προϊόντων, προδιαγραφές συστημάτων, μελέτες έργων, πιστοποιήσεις.
- Εκπαίδευση και τεχνική υποστήριξη των κατασκευαστών για την χρήση του προγράμματος Logical(Orgadata).
- Διεξαγωγή Τεχνικών Παρουσιάσεων και εκπαιδεύσεων στα πλαίσια των δράσεων της Europa προς τους κατασκευαστές αλουμινίου.
- Διαχείριση του θαλάμου δοκιμών και των προϊοντικών πιστοποιήσεων της Europa.Υπενθυμίζεται ότι η Europa συντηρεί ιδιόκτητους θαλάμους δοκιμών διακριβωμένους από το Διεθνές Ινστιτούτο IFT Rosenheim.
Η επικοινωνία με το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης γίνεται:
- Τηλεφωνικά στο 22624 40000
- Μέσω e-mail στο techsupport@europaprofil.com
Η Europa διαχρονικά δίνει ιδιαίτερη σημασία στην εξυπηρέτηση των πελατών της σε μια πελατοκεντρική πολιτική που μετουσιώνεται σε υψηλού επιπέδου υποστηρικτικές υπηρεσίες.