Η Wilo μετακινεί την παρουσία της στην Διεθνή Έκθεση IFAT στον ψηφιακό χώρο
Η πρώτη εταιρία στην βιομηχανία αντλιών με εικονικό εκθεσιακό περίπτερο online.
Μπορεί η Διεθνής Έκθεση Ύδατος, Αποχέτευσης, Ανακύκλωσης, Αποκομιδής Απορριμμάτων και Καθαριότητας πόλης, IFAT 2020, στο Μόναχο, να μετατοπίσθηκε, χρονικά, για την προστασία και ασφάλεια των εκθετών και του κοινού από τον Covid-19 , η Wilo όμως δεν θέλει να αναβάλει την παρουσίαση των συναρπαστικών της λύσεων στους τομείς της διαχείρισης νερού, τις Πράσινες Λύσεις για αειφορία και προστασία του περιβάλλοντος. Η Wilo πρωτοπορεί και πάλι και σας προσκαλεί όλους να περιηγηθείτε στο εικονικό της περίπτερο, να ανακαλύψετε τις Πράσινες Λύσεις που προτείνει ,να μάθετε περισσότερα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της και να ενημερωθείτε για το νέο Wilo-Live Assistant.
Ντόρτμουντ. Παρά την ακύρωση της κορυφαίας παγκόσμιας εμπορικής έκθεσης IFATστο Μόναχο λόγω της πανδημίας Covid-19, η Wilo ως πρωτοπόρος στην τεχνολογία, επιδιώκει έναν σύγχρονο δίαυλο επικοινωνίας με πελάτες και συνεργάτες. Ως ηγέτης της καινοτομίας και της τεχνολογίας, η Wilo έχει δημιουργήσει ένα εικονικό περίπτερο στην διεθνή εμπορική έκθεσηIFAT 2020 online στο διαδίκτυο, παρουσιάζοντας τις φετινές καινοτομίες , αναδεικνύοντας προϊόντα και προσκαλώντας έτσι σε ένα διάλογο βασισμένο στην συνεργασία.
“Φυσικά, θα ήταν απόλυτη προτίμησή μας να είμαστε στο Μόναχο στις αρχές Μαΐου και να συναντηθούμε προσωπικά με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας,” λέει ο GeorgWeber, Διευθύνων Σύμβουλος Τεχνολογίας του Ομίλου Wilo. “Αλλά με τη μετάβαση στον ψηφιακό χώρο δημιουργήσαμε μια καινοτόμο εναλλακτική λύση και είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε τα προϊόντα , τα συστήματα και τις λύσεις μας”. Κατά τη δημιουργία του ψηφιακού εκθεσιακού περιπτέρου, δόθηκε υψηλή προτεραιότητα στη διαδραστικότητα και στην επικοινωνία με τους πελάτες. Η Wilo επικεντρώνεται στο θέμα της βιωσιμότητας κατά την παρουσίαση των καινοτόμων προϊόντων της και των έξυπνων συστημάτων της. Σύμφωνα με το μότο “GreenSolutionsforabetter Climate” στο επίκεντρο είναι τα προϊόντα, οι λύσεις και οι υπηρεσίες που βοηθούν στην επιβράδυνση της κλιματικής αλλαγής: “Η μάχη για το κλίμα κρίνεται στις πόλεις. Γι’αυτό, η IFAT είναι μια σχετική πλατφόρμα για τη διαχείριση των υδάτων, για την Wilo τώρα και εικονικά”, λέει ο GeorgWeber.
Συνεισφορές για φιλική προς το κλίμα διαχείρισης των υδάτων
Με την βοήθεια παρουσιάσεων, κινουμένων σχεδίων και σχετικών βίντεο μεταξύ άλλων,η Wilo τοποθετείται για άλλη μια φορά ως ηγέτης καινοτομίας και ψηφιακός πρωτοπόρος στον κλάδο. “Η εξειδίκευση των προϊόντων και των λύσεων καθώς και η συμβολή τους στο πλαίσιο της μείωσης τουCO2 και της φιλικής προς το κλίμα διαχείρισης του νερού αποτελούν τον πυρήνα του εικονικού εκθεσιακού περιπτέρου”, εξηγεί ο ThomasLang, επικεφαλής του Ομίλου για τα διάφορα τμήματα της Αγοράς. Η εκθεσιακή γκάμα της Wilo μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το έξυπνο αντλιοστάσιο λυμάτων με Wilo-RexaSOLIDQ με την «έξυπνο» λογισμικό Nexos, την εξαιρετικά αποτελεσματική, και αποδοτικότερη στην κατηγορία της, σειρά αντλιών γεωτρήσεων,Wilo-ActunZETOSκαι τη νέα αντλία διαιρούμενου κελύφουςWilo-AtmosTERA-SCH, που συνδυάζει μεγάλο εύρος παροχής νερού και μέγιστη ενεργειακή απόδοση.
Προσφορά πριν και μετά την πώληση με ψηφιακές δυνατότητες
Σήμερα, μια ολοκληρωμένη πρόταση περιλαμβάνει τουλάχιστον και προσφορά υπηρεσιών προσαρμοσμένη στον πελάτη .”Η προσφορά μας πριν και μετά την πώληση πραγματεύεται τα πιο σημαντικά νέα θέματα στη Wilo”, λέει οMarkusNeppl, Διευθυντής Πωλήσεων Wilo,για την Διαχείριση Υδάτων.. ” Από την μία πλευρά είναι η προσφορά Μοντελοποίησης Πληροφοριών Κτιρίου(ΒΙΜ) και από την άλλη η νέα μας ψηφιακή εφαρμογή Wilo-LiveAssistant”. Με την τελευταία , μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με τους τοπικούς οργανισμούς υπηρεσιών της Wilo μέσω κινητών συσκευών. “Η τεχνική εξυπηρέτηση πελατών της Wilo μπορεί στη συνέχεια να δει την εικόνα της κάμερας του κινητού τηλεφώνου στον υπολογιστή”, εξηγεί οMarkusNeppl. “Μέσω του έξυπνου τηλεφώνου (smartphone) μπορούμε στη συνέχεια να ελέγξουμε την εγκατάσταση του πελάτη π.χ. ποιες λεπτομέρειες πρέπει να δούμε με μεγαλύτερη ακρίβεια ή από ποια γωνία πρέπει να επιθεωρήσουμε ένα εξάρτημα”.
Θα τα πούμε ξανά στην IFAT 2022
” Παρ όλη την προστιθέμενη αξία που προσφέρει ένα εικονικό εμπορικό εκθεσιακό περίπτερο η προσωπική επαφή με πελάτες και συνεργάτες δεν είναι απλά σημαντική για εμάς αλλά είναι εξίσου σημαντική”, εξηγεί ο Georg Weber. “Ένα εικονικό εμπορικό εκθεσιακό περίπτερο δεν αποσκοπεί στην αντικατάσταση της άμεση ανταλλαγής απόψεων και διαλόγου. Θα το διατηρήσουμε ωστόσο χρονικά στην τρέχουσα κατάσταση, αυτό θέλουμε και αυτό σίγουρα επιθυμούν και οι πελάτες και οι συνεργάτες μας!”Μέχρι την επόμενη IFAT σε δύο χρόνια, είπε, πρέπει να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε ταυτόχρονα και η προσμονή μας για την επόμενη IFAT είναι ήδη τεράστια: “Θα συναντηθούμε στο Μόναχο ξανά το 2022”.
Το εικονικό εκθεσιακό περίπτερο της Wilo “GreenSolutionsforabetterClimate” μπορείτε να το επισκεφτείτε στο https://bit.ly/3cbA3HP
Σχετικά με τη Wilo: Η WILO SE είναι ένας από τους κορυφαίους παγκοσμίως προμηθευτές αντλιών και συστημάτων αντλιών για υπηρεσίες κτιρίων, διαχείριση νερού και βιομηχανία. Την τελευταία δεκαετία μεταμορφωθήκαμε από έναν προμηθευτή εξαρτημάτων σε έναν προμηθευτή συστημάτων και ως ηγέτης της καινοτομίας και της τεχνολογίας, αποτελούμε ένα διεθνές σημείο αναφοράς για την υψηλή τεχνολογία στον τομέα των αντλιών. Με έξυπνες λύσεις που συνδυάζουν ανθρώπους, προϊόντα και υπηρεσίες, ο Όμιλος Wilo είναι ήδη ο ψηφιακός πρωτοπόρος στον κλάδο. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα περισσότερους από 8000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση www.wilo.com
Εκπρόσωποι τύπου Wilo:
Klaus Hübscher
T: +49 231 4102-6606
M: +49 173 512 54 52
@: klaus.huebscher@wilo.com
Pia Scherbach
T: +49 231 4102-7512
M: +49 152 288 798 91
@: pia.scherbach@wilo.com