Share

Ολοκληρώθηκε η διαγωνιστική διαδικασία για την υλοποίηση την «Κατασκευή τριών ανισόπεδων κόμβων στην ευρύτερη περιοχή του Σκαραμαγκά και ολοκλήρωση ημιδιανοιχθέντος τμήματος της περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω για τη σύνδεσή της με την Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου», έργο προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες – όπως μεταδίδει το economix – προσφορά υπέβαλε η AKTOR, η ΑΒΑΞ, η ΜΕΤΚΑ σε σύμπραξη με τη Δομική Κρήτης. Παράλληλα, στον διαγωνισμό συμμετείχε η κοινοπραξία  ΕΚΤΕΡ – Τεχνική Έργων, ενώ παρούσα ήταν και η εταιρεία Αφοί Παπαϊωάννου. To σχήμα ΜΕΤΚΑ – Δομική Κρήτης φέρεται να καταθέτει, σύμφωνα με πληροφορίες, την πλέον ανταγωνιστική προσφορά.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η  AKTOR κατέθεσε προσφορά με έκπτωση  14,04%, η κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ – Δομική Κρήτης 21,2%, η ΑΒΑΞ 1,5%, η ΕΚΤΕΡ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΡΓΩΝ 5,95%, και η ΑΦΟΙ Παπαϊωάννου 8,2%. Συνεπώς η κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ – Δομική Κρήτης έδωσε την καλύτερη.

Tο φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει τρεις κύριους ανισόπεδους κόμβους:

1. Τον Ανισόπεδο Ημικόμβο Σκαραμαγκά, που θα συνδέει την Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Αιγάλεω (ΔΠΛΑ) με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου και τη Λεωφόρο Σχιστού.

2. Τον Αναβαθμισμένο Ανισόπεδο Κόμβο Σχιστού, με ανακατασκευή της υπάρχουσας γέφυρας για εξυπηρέτηση στη Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου και τη Δυτική Περιφερειακή (2 λωρίδες) και κατασκευή δεύτερης γέφυρας άνω διάβασης για κίνηση από Αθήνα προς Σχιστό,

3. Τον νέο Ανισόπεδο Κόμβο Ναυπηγείων, που θα αντικαταστήσει τον σημερινό ισόπεδο σηματοδοτούμενο κόμβο στη διασταύρωση της Λεωφόρου Σχιστού με την οδό Παλάσκα.

Προβλέπεται επίσης η ολοκλήρωση του τελευταίου τμήματος της ΔΠΛΑ, μήκους 1,5 χλμ., καθώς και η αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Αθηνών–Κορίνθου μεταξύ του ανισόπεδου ημικόμβου Σκαραμαγκά και ανισόπεδου κόμβου Σχιστού με αύξηση και αναδιαμόρφωση των λωρίδων κυκλοφορίας αυτής.

Περιλαμβάνονται ακόμη η κατασκευή του απαιτούμενου δικτύου συλλεκτήρων ομβρίων της περιοχής, που εξυπηρετεί και τα παραπάνω οδικά έργα και τα λοιπά συνοδά έργα, όπως συνδέσεις με τοπικά οδικά δίκτυα, ισόπεδοι κόμβοι, παράπλευρα οδικά δίκτυα, έργα διευθέτησης ρεμάτων, αποχέτευσης ομβρίων – αποστράγγισης, και έργα σήμανσης και ασφάλισης.

Πρόβλεψη υπάρχει και για 3 Προαιρέσεις:

· Η κατασκευή μέρους των κλάδων Κορίνθου – Σχιστό και Σχιστό – Αθήνα του Ανισόπεδου Κόμβου Σχιστού και του κλάδων Αθήνα – Παλάσκα και Παλάσκα Σχιστό του Ανισόπεδου Κόμβου Ναυπηγείων.

· Οι εργασίες συντήρησης / επισκευής της υφιστάμενης γέφυρας του Ανισόπεδου Κόμβου Σχιστού και

· Η κατασκευή ημικόμβου σύνδεσης με την περιοχή του Ασπροπύργου.

Τα οφέλη

-Δημιουργία του άξονα Λ. Σχιστού – ΔΠΛΑ,

-εξάλειψη κυκλοφοριακών προβλημάτων στη Λ. Σχιστού,

-εκτροπή κυκλοφορίας από τη Λ. Κηφισού στο νέο άξονα Σχιστού – ΔΠΛΑ

και αναβάθμιση Ε.Ο. Αθηνών Κορίνθου με 3 λωρίδες στην περιοχή των Ανισόπεδων Κόμβων Σχιστού – Σκαραμαγκά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ