Το ΝΕΟ γήπεδο της ΑΕΚ: Μια ανάσα πριν την πραγματοποίηση του ονείρου

πηγή: Εργοληπτικόν βήμα Νο_110 της ΠΕΣΕΔΕ

Το όνειρο των χιλιάδων οπαδών της πρωταθλήτριας ΑΕΚ αρχίζει να παίρνει μορφή, κι όχι μόνο θεωρητικά.Η ανέγερση του γηπέδου της «Αγιάς Σοφιάς» στη Νέα Φιλαδέλφεια συνεχίζεται με γρήγορους ρυθμούς καθώς στο σημείο ακριβώς που βρισκόταν το «Νίκος Γκούμας», η ιστορική έδρα της Ένωσης, χτίζεται πλέον το νέο «σπίτι» των «κιτρινόμαυρων». Ήδη έχουν κατασκευαστεί οι πρώτες κερκίδες του νέου γηπέδου, εκεί όπου παλαιότερα βρίσκονταν η θύρα 1, η θύρα 2 αλλά και η θύρα 18, ενώ ήδη ξεπροβάλει το πρώτο πέταλο της «Αγιάς Σοφιάς», το οποίο «ορθώνεται» στην πλευρά της παλιάς θύρας 21. «Απλά δέος μπροστά στο πρώτο πέταλο της Αγιά Σοφιάς», έγραψε στον επίσημο λογαριασμό της στο Facebook η Ένωση, που γιόρτασε φέτος πανηγυρικά την κατάκτηση του τίτλου της Πρωταθλήτριας 2017/18. Με πιο αργούς ρυθμούς προχωράνε οι εργασίες από την πλευρά της σκεπαστής, καθώς αναμένονται και τα τυπικά προκειμένου να προχωρήσει η υπογειοποίηση. Στόχος των ανθρώπων της ΑΕΚ είναι να μπει η ομάδα στο νέο της γήπεδο τη σεζόν 2019/20.

Οι 2 Φάσεις Κατασκευής του Νέου γηπέδου της ΑΕΚ

Η 1η φάση κατασκευής τους έργου, που ονομάστηκε «Γενικές εκσκαφές και αντιστηρίξεις», ξεκίνησε τον Ιούλιο και ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο 2017, ενώ η 2η φάση «Υπολειπόμενες εκσκαφές και αντιστηρίξεις, κατασκευή στεγανολεκάνης, κατασκευή φέροντα οργανισμού από οπλισμένο σκυρόδεμα και προκατασκευασμένων κερκίδων», ξεκίνησε τον Φεβρουάριο 2018 και η ολοκλήρωση βάσει χρονοδιαγράμματος αναμένεται σε 14 μήνες, δηλ. τον Απρίλιο 2019. Επόμενες φάσεις που θα ακολουθήσουν: μεταλλική κατασκευή και μεμβράνη επικάλυψης στεγάστρου γηπέδου,αρχιτεκτονικές εργασίες, ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες και εξοπλισμός, διάνοιξη περιμετρικών πεζόδρομων και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου.

ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ
Για την έναρξη λειτουργίας του γηπέδου απαιτείται παράλληλα και η αποπεράτωση και λειτουργία του όμορου τεχνικού έργου υπογειοποίησης των οδών Πατριάρχου Κωνσταντίνου και Φωκών το οποίο θα εκτελεστεί ως δημόσιο έργο από την Περιφέρεια Αττικής.
Η εταιρία προκειμένου να διευκολύνει και να επισπεύσει τις διαδικασίες για την δημοπράτηση του όμορου τεχνικού έργου υπογειοποίησης έχει αναθέσει στην ομάδα μελέτης του νέου γηπέδου της ΑΕΚ και τις μελέτες για το τεχνικό υπογειοποίησης. Παράλληλα με την κοινή ομάδα μελέτης βελτιστοποιείται ο συντονισμός και η αντιμετώπιση των προβλημάτων της διασύνδεσης του τεχνικού υπογειοποίησης με το νέο γήπεδο.

Ο ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου κατασκευής του Γηπέδου της ΑΕΚ ανέρχεται σε 65.000.000€ προ ΦΠΑ (κόστος περίπου 2.000€ ανά θέση). Σε αυτά θα πρέπει να προστεθεί ο προϋπολογισμός του τεχνικού υπογειοποίησης και ο προϋπολογισμός για την διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου και για τους περιμετρικούς πεζόδρομους. Λόγω του περιορισμένου χώρου του οικοπέδου σε συνδυασμό και με την απαίτηση για την εξασφάλιση τουλάχιστον 30.000 θέσεων θεατών ώστε το νέο γήπεδο να μπορεί να φιλοξενεί διεθνείς διοργανώσεις, εφαρμόστηκε η λύση της κατακόρυφης προέντασης για τους 4 πυλώνες. Από τεχνικής άποψης πρόκειται για μία πρωτοποριακή λύση, αφού για πρώτη φορά κατασκευάζονται στην Ελλάδα βάθρα με κατακόρυφη προένταση. Για να δώσουμε μια αίσθηση της κατασκευής μπορούμε να αναφέρουμε ότι από τους 4 πυλώνες θα αναρτηθεί το μεταλλικό στέγαστρο με την επικάλυψη του που έχει συνολική επιφάνεια πάνω από 12 στρέμματα. Σε κάθε πυλώνα αντιστοιχεί φορτίο περίπου 1.000 τόνων το οποίο θα αναρτηθεί σε απόσταση 13μ. μπροστά από τον πυλώνα.

ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Το οικόπεδο φιλοξενούσε το γήπεδο που αποτελούσε ανέκαθεν την έδρα της ομάδας της Α.Ε.Κ. Βρίσκεται στο OT 295 του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας, και είναι συνολικού εμβαδού 29.121,61 τ.μ. Καταλαμβάνει ολόκληρο το ΟΤ 295 και περικλείεται δυτικά από την οδό Καππαδοκίας (πεζόδρομος), βόρεια από την οδό Αττάλειας και εγκεκριμένο αδιάνοικτο πεζόδρομο, ανατολικά από την οδό Πατριάρχου Κωνσταντίνου και εγκεκριμένο αδιάνοικτο πεζόδρομο και νότια από την οδό Φωκών. Η έκταση είναι σχετικά επίπεδη και η υψομετρική διαφορά είναι της τάξης των 5 μέτρων με κλίση προς το νότιο τμήμα και το ρέμα Γιαμπουρλά. Στην περιοχή κυριαρχούν τα κτίρια κατοικίας και το Άλσος του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας.
Η προσπέλαση στο νέο γήπεδο γίνεται είτε οδικώς είτε με τη χρήση του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου (ΗΣΑΠ), καθώς το οικόπεδο βρίσκεται κοντά στη στάση του Περισσού αλλά και στη λεωφόρο Δεκελείας. Σημειώνεται ότι προγραμματίζεται η επέκταση του Μετρό (γραμμή 4), με σταθμό επί της Δεκελείας σε απόσταση 400 μέτρα νοτιοδυτικά του γηπέδου.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ

ΤΟ ΚΟΙΛΟ

Ο ανατολικός τομέας επιλέγεται ως κεντρικός με τη δημιουργία δύο επιπέδων θεωρείων και την ένταξη ενοτήτων αποδυτηρίων – επισήμων – δημοσιογράφων, καθώς ο δυτικός που συνήθως επιλέγεται, βρίσκεται σε στενή επαφή με το αστικό μέτωπο (πεζόδρομος Καππαδοκίας). Το κοίλο αναπτύσσεται σε δύο διαζώματα. Το Α’ (κάτω) διάζωμα διαθέτει 21 σειρές κερκίδων που εξυπηρετούνται από 23 μπούκες και το Β’ (άνω) διάζωμα, 15 σειρές κερκίδων και 24 μπούκες αντίστοιχα. Στη ΒΑ και στη ΝΑ γωνία του Α’ διαζώματος διαμορφώνονται είσοδοι ατόμων και ειδικών οχημάτων στον αγωνιστικό χώρο. Στο κέντρο του ανατολικού τομέα βρίσκονται οι θέσεις των VIP και η μπούκα για την έξοδο των αθλητών. Η μέγιστη χωρητικότητα του νέου γηπέδου της ΑΕΚ ανέρχεται σε 30.774 θεατές.

ΤΟ ΣΤΕΓΑΣΤΡΟ
Κατασκευάζεται στέγαστρο πλάτους 26 μέτρων που καλύπτει το σύνολο των θέσεων του γηπέδου. Οι πρωτεύοντες μεταλλικοί φορείς μήκους 140 και 92 μέτρων, αναρτώνται από 4 πυλώνες ύψους 38,40 μέτρων που τοποθετούνται στο εξωτερικό όριο του κτιρίου στα πέταλα. Δευτερεύοντες φορείς και δοκίδες τοποθετούνται για την στήριξη του Η/Μ εξοπλισμού και της μεμβράνης κάλυψης.

ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ

Το κτίριο κατασκευάζεται με φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα. Οι εξωτερικές επικαλύψεις κατασκευάζονται με προκατασκευασμένα στοιχεία σκυροδέματος και διάτρητα πετάσματα αλουμινίου. Η κατασκευή αποτελείται από έναν υπόγειο όροφο, ισόγειο και τρία επίπεδα στην ανωδομή. H μορφολογική αντιμετώπιση του κτιρίου είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη χρήση του και απορρέει από αυτήν. Πρόκειται για σύγχρονη μορφή με απλές αναφορές στο παρελθόν. Οι απλές μορφές και η χρήση της συμμετρίας καθώς και των καννάβων στο σχεδιασμό των κατόψεων και των όψεων αντικατοπτρίζουν τους στόχους για την ένταξη αλλά και την ανάδειξη του κτιρίου στον αστικό ιστό.

Χρησιμοποιούνται σύγχρονα και ανθεκτικά υλικά και διακριτή τεχνολογία, που εναρμονίζονται με το χαρακτήρα και τη χρήση του κτιρίου , με συνέπεια ως προς το μέγεθος και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Γενικότερα γίνεται προσπάθεια αφενός μορφολογικής ένταξης του κτιρίου στο φυσικό και στο δομημένο περιβάλλον, και αφετέρου ανάδειξής του ως πόλος έλξης για το κοινό, στα πλαίσια της αντιμετώπισης του αθλητισμού σαν ευρύτερη πολιτιστική δραστηριότητα.

Αγωνιστικός χώρος: Βρίσκεται στη στάθμη + 1.20. Οι διαστάσεις του είναι 105μ.X68μ. και ο προσανατολισμός του στον άξονα Β-Ν σύμφωνα με τις διεθνείς οδηγίες. Θα κατασκευαστεί από φυσικό χλοοτάπητα και θα διαθέτει σύγχρονα συστήματα αποστράγγισης και άρδευσης.

Υπόγειο (επίπεδο -2.): Βρίσκεται στη στάθμη -5.20 στον τμήμα του οικοπέδου. Έχει μεγάλο ύψος και περιλαμβάνει την είσοδο / έξοδο των οχημάτων, ράμπες προς τους χώρους στάθμευσης, το πυροσβεστικό συγκρότημα, την υπηρεσιακή αυλή, θέσεις στάθμευσης και Η/Μ χώρους. Σε αυτή τη θέση γίνεται η επιβίβαση και αποβίβαση των αθλητών στα λεωφορεία. Συνδέεται με το χώρο των αποδυτηρίων με κυλιόμενο διάδρομο, κλίμακες και ανελκυστήρες. Στο Ν-Δ τμήμα του οικοπέδου στο χώρο που βρίσκεται κάτω από την πρασιά δημιουργούνται δεξαμενές για την ανακύκλωση των όμβριων υδάτων.

Υπόγειο (επίπεδο -1): Βρίσκεται στις στάθμες, -1.10 στον δυτικό και τον βόρειο τομέα και -1.60 στον ανατολικό τομέα και αναπτύσσεται εντός του περιγράμματος των κερκίδων. Το μεγαλύτερο τμήμα του (βόρειος και δυτικός τομέας) χρησιμοποιείται για την κυκλοφορία και τη στάθμευση αυτοκινήτων. Η πρόσβαση των αυτοκινήτων γίνεται μέσω ραμπών από το επίπεδο -2. Το τμήμα που βρίσκεται στον ανατολικό τομέα περιλαμβάνει τις σύνοδες αθλητικές χρήσεις που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία του γηπέδου. Στο κεντρικό τμήμα βρίσκεται η μικτή ζώνη και εκατέρωθεν οι χώροι των αποδυτηρίων με τα προθερμαντήρια. Σε αυτό το επίπεδο βρίσκονται επίσης οι χώροι εργασίας των δημοσιογράφων, το press room, αποθήκες – γραφεία, ιατρεία, βοηθητικές χρήσεις κλπ.

Ισόγειο (επίπεδο 0): Αναπτύσσεται στις στάθμες +2.10 και +1.40. Σε αυτό το επίπεδο περιμετρικά του γηπέδου βρίσκονται οι είσοδοι των θεατών (απλές θέσεις–VIP- φιλοξενούμενοι), εξυπηρετήσεις και διάδρομοι κυκλοφορίας θεατών, χώροι υποδοχής, καθιστικά, καταστήματα, κλιμακοστάσια και μπούκες του κάτω διαζώματος.
Α όροφος (επίπεδο +1): Αναπτύσσεται στις στάθμες +5.10 και +5.60. Καλύπτει τις εξυπηρετήσεις και την κυκλοφορία των θεατών. Στον Ανατολικό τομέα διαμορφώνονται σουίτες V.I.P. και ένα μικρό εστιατόριο. Εκθεσιακοί χώροι υπάρχουν στο νότιο κτίριο και χώροι γραφείων της Α.Ε.Κ στο Βόρειο κτίριο. Στο επίπεδο αυτό χωροθετούνται οι θέσεις ΑΜΕΑ, αίθουσες ελέγχου και TV studio.

Β όροφος (επίπεδο +2): Αναπτύσσεται στις στάθμες +8.10 και +8.60. Όπως και ο Α όροφος καλύπτει τις εξυπηρετήσεις, την κυκλοφορία των θεατών και σουίτες V.I.P. Στο νότιο κτίριο δημιουργείται ένα εστιατόριο με θέα στον αγωνιστικό χώρο. Στο βόρειο κτίριο υπάρχουν χώροι γραφείων της ΑΕΚ.

Γ όροφος (επίπεδο +3): Αναπτύσσεται στις στάθμες +11.10 και +11.60. Καλύπτει τις εξυπηρετήσεις, την κυκλοφορία των θεατών καθώς και τις μπούκες του άνω διαζώματος. Στο νότιο κτίριο δημιουργείται ένας εκθεσιακός όροφος. Στον ανατολικό τομέα σε αυτή τη στάθμη βρίσκονται οι θέσεις και τα θεωρεία των δημοσιογράφων με θέα στον αγωνιστικό χώρο.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
50 τεχνίτες κατασκευής ξυλοτύπων και πανέλων
30 τεχνίτες επεξεργασίας και τοποθέτησης σιδηρού οπλισμού
5 εργάτες για καθαρισμούς και λοιπές βοηθητικές εργασίες
5 τεχνίτες κατασκευής στεγανολεκάνης
5 τεχνίτες τοποθέτησης αντικεραυνικής προστασίας
5 τεχνίτες τοποθέτησης δικτύων αποχέτευσης
5 τεχνίτες επεξεργασίας βιομηχανικών δαπέδων
5 τεχνίτες τοποθέτησης ράβδων προέντασης
5 χειριστές μηχανημάτων χωματουργικών εργασιών
5 χειριστές οικοδομικών γερανών.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ

Για την ομαλή λειτουργία του γηπέδου εξασφαλίζεται η ανεξάρτητη κίνηση των αθλητών, κοινού και δημοσιογράφων (πλήρης εσωτερικός διαχωρισμός των επιμέρους διαδρομών). Η κίνηση των αθλητών γίνεται απρόσκοπτα, με όσο το δυνατό μικρότερες διαδρομές προς και από τους διάφορους χώρους που θα χρησιμοποιούν και είναι ανεξάρτητη από τις κινήσεις των θεατών. Η χάραξη των κερκίδων θα είναι τέτοια, ώστε κάθε θεατής από οποιαδήποτε θέση, να έχει άριστη ορατότητα και χώρους υποστήριξης σύμφωνα με τις απαιτήσεις των προδιαγραφών της ΓΓΑ και των διεθνών Ομοσπονδιών.

Για την εξυπηρέτηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, λαμβάνονται υπ’ όψιν οι σχετικές διατάξεις του Γ.Ο.Κ., του Κτιριοδομικού Κανονισμού, Η υπ’ αρ. ΔΙΑΔΠ/26534/2-12-96 εγκύκλιος του Υφυπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, καθώς και οι οδηγίες – προδιαγραφές του [ πρώην] ΥΠΕΧΩΔΕ. Εξασφαλίζεται η ανεμπόδιστη προσπέλαση σε όλους τους χώρους, ατόμων με ειδικές ανάγκες και ειδικότερα ατόμων που κινούνται με αναπηρικό αμαξίδιο.

Ειδικότερα: Στα σημεία εισόδων στο κτίριο, όπου υπάρχει ανισοσταθμία μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού δαπέδου της τάξεως των 10 εκ., αυτή καλύπτεται με την δημιουργία μικρής ράμπας. • Όλα τα επίπεδα της διαμόρφωσης ενώνονται με ράμπες κλίσης μικρότερης του 5% • Οι ανελκυστήρες έχουν κατάλληλες διαστάσεις για χρήση από ΑΜΕΑ. Θα διαθέτουν για τον σκοπό αυτό τον απαραίτητο εξοπλισμό. • Η προσπέλαση αναπηρικών αμαξιδίων γίνεται σε όλους τους χώρους (κατάλληλο άνοιγμα θυρών). • Σε κάθε όροφο και σε κάθε ενότητα υπάρχει χώρος υγιεινής με κα τάλληλες διαστάσεις και εξοπλισμό για την εξυπηρέτηση ατόμων κινούμενων σε αναπηρικό αμαξίδιο. Όσον αφορά στην παρακολούθηση αγωνιστικών εκδηλώσεων υπάρχουν διαμορφωμένες θέσεις για τα ΑΜΕΑ και τους συνοδούς τους. Προβλέπονται επίσης WC ΑΜΕΑ σε όλους τους τομείς του γηπέδου και των κτιρίων.

Τα κλιμακοστάσια θα κατασκευαστούν με κατάλληλα πλάτη και ύψη βαθμίδων, χειρολαβές και αντιολισθητικό δάπεδο, για την άνετη και ασφαλή διακίνηση των χρηστών. Θα υπάρχει κατάλληλος εξοπλισμός των κουφωμάτων, για την άνετη και ασφαλή χρήση τους. Θα σημανθούν κατάλληλα όλες οι εξυπηρετήσεις.

1926: Παραχωρείται από το κράτος η έκταση στην οποία μερικά χρόνια μετά κατασκευάζεται το στάδιο «Νίκος Γκούμας».

2003: Το γήπεδο κατεδαφίζεται με απόφαση του προέδρου της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ Γιάννη Γρανίτσα, καθώς έχει υποστεί σημαντικές ζημιές από τον σεισμό του 1999. Το σχέδιο προβλέπει την κατασκευή νέου γηπέδου το οποίο θα περιλάμβανε επίσης γήπεδο μπάσκετ και εμπορικό κέντρο με αυτοχρηματοδότηση. Η προοπτική είναι να χρησιμοποιηθεί για τους αγώνες ποδοσφαίρου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004.
Ωστόσο οι εργασίες σταματούν μετά από προσφυγή του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας και
περίοικων στο Συμβούλιο της Επικρατείας το οποίο τελικά κρίνει αντισυνταγματικό το
νομοθετικό πλαίσιο για την κατασκευή του.

2005: Ο Δημήτρης Μελισσανίδης στα πλαίσια της υποψηφιότητας του για την προεδρία
της ερασιτεχνικής ΑΕΚ παρουσιάζει σχέδιο για νέο γήπεδο στη θέση του «Νίκος Γκού-
μας» με την ονομασία «Αγιά Σοφιά», αλλά χάνει τις εκλογές. Οι επόμενες διοικήσεις
Νικολαΐδη και Αδαμίδη μελετούν τη δημιουργία ενός νέου γηπέδου στη Φυλή στον
χώρο του ΟΔΔΥ, σχέδιο που δεν προχωρά λόγω έλλειψης χρηματοδότησης.

2013: Μετά την χρεοκοπία της ΠΑΕ ΑΕΚ και τον υποβιβασμό της ομάδας ο Δημήτρης Μελισσανίδης αναλαμβάνει την αναδιοργάνωση της και επαναφέρει το σχέδιο της «Αγιάς Σοφιάς» στην συνέντευξη Τύπου που δίνει στις 10 Ιουλίου 2013.

2 Οκτωβρίου 2013: Γίνεται η πρώτη παρουσίαση του γηπέδου στην αίθουσα Μίλτος
Κουντουράς στο Ενιαίο Λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας.

6 Νοεμβρίου 2013: Πραγματοποιείται η επίσημη παρουσίαση του έργου στην Στέγη
Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, το οποίο θα συνεισφέρει οικονομικά
και στην υλοποίηση του έργου. Συμβολικά τον πρώτο οβολό για το έργο προσφέρει το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως. Επίσης προβάλλεται βίντεο στο οποίο παρουσιάζονται οι εγκαταστάσεις του σταδίου.

2 Ιανουαρίου 2015: ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας καταθέτει προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά της απόφασης της Διεύθυνσης Δασών της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, που προβλέπει παραχώρηση 6 στρεμμάτων από το Άλσος της Νέας Φιλαδέλφειας στην Ερασιτεχνική ΑΕΚ για την κατασκευή του γηπέδου. Ένα μήνα νωρίτερα προσφυγή για το ίδιο θέμα κατέθεσαν 17 κάτοικοι της περιοχής.

6 Μαρτίου 2015: Η υπόθεση εκδικάζεται από το ΣτΕ.

5 Ιουνίου 2015: Εκδίδεται επισήμως η απόφαση του ΣτΕ, η απορρίπτει τους ισχυρισμούς του Δήμου και των κατοίκων ως αβάσιμους και αόριστους.

22 Ιουλίου 2015: Δίνεται από το ΥΠΕΚΑ σε δημόσια διαβούλευση τo θέμα του γηπέδου. Η διαδικασία διαρκεί 45 μέρες. Ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας καταθέτει αίτηση στο Υπουργείο για παράταση της διαβούλευσης για άλλες 45 μέρες, η οποία γίνεται δεκτή. Τελικά η δημόσια διαβούλευση ολοκληρώνεται στις 24 Νοεμβρίου 2015.

28 Ιανουαρίου 2016: Εγκρίνεται από την συνεδρίαση της Περιφέρειας Αττικής η Μελέτη Περιβαλλοντολογικών Επιπτώσεων του έργου.

31 Μαρτίου 2016: O υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος Πάνος Σκουρλέτης υπογράφει τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του γηπέδου.

25 Ιουλίου 2017: Εκδίδεται η οικοδομική άδεια από το Υπουργείο Περιβάλλοντος.

ΥΠΕΡΕΡΓΟΛΑΒΟΙ
DIMAND ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΡΜΩΝΑΣΣΑ ΑΕ ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΒΑΓΕΝΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ Κατασκευή οπλισμένων σκυροδεμάτων.
ΧΟΥΜΑΙΔΗΣ Χ. ΣΤΑΥΡΟΣ – Κατασκευή οπλισμένων σκυροδεμάτων πυλώνων με αναρριχώμενο ξυλότυπο.

ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ
ΣΤΑΓΑΚΗΣ ΕΠΕ Ενοικίαση οικοδομικών γερανών.
ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε. Προμήθεια χάλυβα οπλισμού σκυροδέματος
ΧΑΛΥΨ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ Α.Ε.Προμήθεια σκύρου.
PIPELIFE HELLAS S.A.Σωλήνες πολυαιθυλενίου και εξαρτήματα
ΜΟΝΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΑΒΕΕ – Βιομηχανία παραγωγής μονωτικών υλικών από διογκωμένη πολυστερίνη
ISOMAT ABEE – Προμήθεια σκληρυντή για βιομηχανικά δάπεδα, αντιεξατμιστικής προστασίας νωπού σκυροδέματος, επισκευαστικού κονιάματος για σκυροδέματα και μπετονιτικό κορδόνι σφράγγισης αρμών.

Διαβάστε επίσης

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για λόγους επισκεψιμότητας και στατιστικών. Συνεχίζοντας την περιήγηση, αποδέχεστε τη χρήση αυτών των cookies Αποδοχή Περισσότερα