Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης είναι γεγονός – Ανάδοχος του έργου

Ο Αύγουστος ήταν μήνας εξελίξεων όσον αφορά το θέμα της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης. Λίγο πριν τον Δεκαπενταύγουστο η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ ανακηρύχθηκε οριστικός ανάδοχος του έργου της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης στην εθνική οδό, σύμφωνα με σχετική απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών..

Η προσφερόμενη, κατ’ αποκοπή, δαπάνη εργασιών που προσέφερε η κοινοπραξία αντιστοιχεί σε έκπτωση 5,30%, με αποτέλεσμα η συνολική δαπάνη του έργου να ανέλθει στα 244,58 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Το έργο ήταν αρχικού προϋπολογισμού 320 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ και με δικαίωμα προαίρεσης 32,53 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ.

Η διάρκεια των εργασιών είναι 48 μήνες. Εφόσον η σύμβαση για την κατασκευή του έργου υπογραφεί εντός του 2022, τότε ο νέος οδικός άξονας θα τεθεί σε λειτουργία το 2026 ή το 2027. Το έργο θα εκτελεστεί μέσα στα διοικητικά όρια των Δήμων Πεύκης και Λυκόβρυσης του Ν. Αττικής. Η επέκταση της λεωφόρου Κύμης έως την εθνική οδό αναμένεται να αποσυμφορήσει το δίκτυο των τριών παραπάνω δήμων, να διευκολύνει την πρόσβαση πολλών περιοχών των βορείων προαστίων στην Εθνική Οδό.

Οι εργασίες περιλαμβάνουν:

– Ολοκλήρωση των έργων στον Α/Κ σύνδεσης της Λ. Κύμης με την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ.

-Έργο ανοικτής οδοποιίας από τον Α/Κ σύνδεσης της Λεωφ. Κύμης με την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ μέχρι την χ.θ. 0+360 περίπου (νότιο στόμιο σήραγγας).

-Σήραγγα υπόγειας διάνοιξης (ενδεικτικού μήκους 1,25 km περίπου).

– Σήραγγα διά της μεθόδου εκσκαφής και επανεπίχωσης (Cut & Cover) (ενδεικτικού μήκους 1,15 km περίπου).

-Έργο ανοικτής οδοποιίας μετά το πέρας του Cut & Cover μέχρι τη Χ.Θ. 3+700 περίπου, όπου αρχίζει η περιοχή επιρροής του Α/Κ Καλυφτάκη.

-Δυο γέφυρες μήκους περίπου 260 m εκάστη, με πλάτος φορέα ~10 m, όπου διέρχονται οι δυο κατευθυντήριοι κλάδοι του ΑΚ.

-Οι προσβάσεις των γεφυρών με κατασκευή τοίχων αντιστήριξης των απαιτούμενων επιχωμάτων.

– Λοιπά συνοδά έργα, δηλαδή, συνδέσεις με τοπικά οδικά δίκτυα, ισόπεδοι κόμβοι, παράπλευρα οδικά δίκτυα, έργα διευθέτησης ρεμάτων, αποχέτευσης ομβρίων – αποστράγγισης, έργα σήμανσης (κατακόρυφης και οριζόντιας), ασφάλισης με Συστήματα Αναχαίτισης Οχημάτων (Σ.Α.Ο.), περίφραξης των οδικών έργων, τεχνικά έργα (άνω διαβάσεις, οχετοί, τοίχοι, κ.λπ.), ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις (οδοφωτισμού, φωτεινή σηματοδότηση, δικτύων άρδευσης πρασίνου, κ.λπ.) έργα περιβάλλοντος, κ.λπ.

-Ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις υπογείων τμημάτων (πυρασφάλειας, πυρόσβεσης, εξαερισμού, ενδεχόμενων φρεατίων αερισμού, οδοφωτισμού, φωτεινή σηματοδότηση, υποδομή τηλεφωνοδότηση, κτίρια εξυπηρέτησης σηράγγων κ.λπ.)

– Εργασίες πρασίνου.

-Προσωρινές παραλλαγές οδών και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κατά τη διάρκεια κατασκευής των έργων.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Αττικής Οδού, μετά τη Λ. Κύμης, ακολουθούν άλλες δυο επεκτάσεις: Η πρώτη είναι η επέκταση προς Ραφήνα, με στόχο να αναβαθμίσει το λιμάνι της. Η δεύτερη αφορά στη, μέσω υπόγειας σύραγγας, σύνδεση του περιφερειακού του Υμηττού με τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, η οποία, με τη σειρά της, θα μετατραπεί σε ελεύθερη λεωφόρο με ανισόπεδους κόμβους, δίχως φανάρια, με στόχο να λειτουργήσει υποστηρικτικά, σε συνάρτηση με την επένδυση στο Ελληνικό

Διαβάστε επίσης

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για λόγους επισκεψιμότητας και στατιστικών. Συνεχίζοντας την περιήγηση, αποδέχεστε τη χρήση αυτών των cookies Αποδοχή Περισσότερα